Monday, December 6, 2010

Internet yang Durjana.

Munkin membaca semua paham dengan Title di atas . Hubungan antara aku dan Teknologi masa kini memang tidak boleh diputuskan. Hanya dengan internet sahaja aku boleh berhubung dengan pihak luar. Tapi malang , ada terrorist yang dengki pergi memotong hubungan antara kami. Memang hampa dibuatnya bila terjadi seperti gunung tanpa bukit.

Munkin Internet bagi korang macam pasir tepi longkang , bukan bagi aku . Internet adalah salah satu hubungan aku dengan keluarga yang berada di kutub selatan. Memang kami ada hubungan sulit , hanya internet sahaja yang boleh menhubungkan kami.

Kepada terrorist yang diluar , aku bagi amaran . Jangan sesekali kacau connection internet aku . Aku tak teragak-agak untuk menikam mata korang dengan Razors. Bahagia *

No comments:

Post a Comment

gunakan hati kau. sila guna ayat kesat dan celupar sebaik munkin .

Pesanan Ringkas.

"gua seorang budak lesbian yang hidupnya penuh dengan cerita cerita cinta ala ala bintang porno. gua punyai hati. tapi hati gua sudah pecah dipukul oleh bidadari jeli"Cerita Terlarang Dari Manusia Tak Punya Otak Yang Kurus Keding Tidak Cukup Organisma Penting(Hanya Untuk Mereka Yang Berjiwa Matang Sahaja)