Friday, December 17, 2010

Matahari menjelma

Selamat pagi manusia di luar. bermula lah cerita seorang manusia yang sifat nya tidak begitu sempurna. kisah seorang manusia yang suka bermusang pada waktu malam.kini bulan telah pergi jauh dari permukaan bumi. matahari menjelma dengan megah. sekitar kuala lumpur,

hari yang tidak begitu senang bagi seorang pemuda. azim yang baru bangun dari tidurnya terus menatap mukanya ke depan cermin bercakap. azim kau tahu tak hari ini hari jumaat. cermin ajaib itu bercakap lalu di balas oleh azim. aku tahu lah, kenapanya ? tak dek pape lah. dibalas cermin.

kerja sekolah yang diberi oleh gurunya belum di siapkan lagi. dia sekarang hanya menumpukan masa depan computer sahaja. beliau sibuk dengan Adobe photoshop beliau.

memang seronok bila bermain dengan adobe photoshop. manusia boleh menukar dunia hanya dengan satu klik sahaja. manusia boleh melihat hasil kerja tangan azim sendiri. beliau belajar dari seluruh pakar pakar adobe photoshop dari seluruh pelusuk nusantara.


adobe photoshop buatkan aku gila 

No comments:

Post a Comment

gunakan hati kau. sila guna ayat kesat dan celupar sebaik munkin .

Pesanan Ringkas.

"gua seorang budak lesbian yang hidupnya penuh dengan cerita cerita cinta ala ala bintang porno. gua punyai hati. tapi hati gua sudah pecah dipukul oleh bidadari jeli"Cerita Terlarang Dari Manusia Tak Punya Otak Yang Kurus Keding Tidak Cukup Organisma Penting(Hanya Untuk Mereka Yang Berjiwa Matang Sahaja)