Sunday, March 13, 2011

otak beku

Nyamuk aedes, antara serangga yang tidak akan menunjukkan belas kasihan terhadap manusia. suntikan yang dilepaskan kepada permukaan kulit aku membuatkan aku mendapat penyakit denggi. aku di hantar di hospital Serdang. di sana aku di beri rawatan rapi. keadaan aku semasa itu sukar digambarkan dengan kata kata. keadaan menjadi kritikal apabila keadaan aku didalam separuh sedar. dalam beberapa minit sahaja, bacteria itu merebak ke seluruh badan aku.sekarang terpulang kepada doktor untuk mengubati penyakit ini.

pagi subuh, destinasi yang dituju ialah klinik kesihatan seri putra. klinik yang berwarna pich putih dibina segak di atas tanah hak kerajaan. klinik yang menyumbangkan doktor doktor berpangkat general, jururawat dan "acik cleaner". hahaa.

liter demi liter air cylodine dimasukkan kedalam tubuh badanku. kelihatan pucat lesu di muka dan badan ku. kepenatan yang tak terhingga menusuk terus ke sistem saraf tunjal aku.

sekarang, cell lama mula menhasilkan cell baru untuk pertumbuhan pertahanan badan. cell baru mula melawan bacteria jahat. mula sudah operasi mencungkil keluar bacteria bacteria jahat. segala peralatan perang dikeluarkan untuk melawan semula bacteria jahat.

munkin takdir aku untuk hidup di planet bumi ini hanya sementara. okay, sekarang aku mula memahami bahawa manusia tidak boleh lari dari kematian. kemunkinan ini adalah rintangan dan kemungkinan juga ini adalah dugaan yang manusia itu tidak boleh lari dari kematian. kematian.

tidak lama kemudian, jam berdetik saat-sesaat menanti. setiap mikro saat yang bergerak di alam realiti yang memanggil aku. kubur sedalam 7 kaki kemunkinan tempat seterusnya sebelum wad icu. ummmm. hanya boleh menunggu sahaja.

pandangan panorama malam mengaburi kelopak mata. perasan sangap yang tidak terucap dengan kata kata selalu bermain di ruang siber fikiranku. perasaan mengatuk selepas cuba menelan beberapa biji pil estacy dengan gelaran scientificnya paracetamol 650 mg.

paracetamol 650 mg yang dulunya menemaniku, itu dulu. sekarang aku dengan air kosong sahaja. tiada lagi pilpil warna warni. suhu badan ku kembali normal.

sakit nye kene aedes. serious !

No comments:

Post a Comment

gunakan hati kau. sila guna ayat kesat dan celupar sebaik munkin .

Pesanan Ringkas.

"gua seorang budak lesbian yang hidupnya penuh dengan cerita cerita cinta ala ala bintang porno. gua punyai hati. tapi hati gua sudah pecah dipukul oleh bidadari jeli"Cerita Terlarang Dari Manusia Tak Punya Otak Yang Kurus Keding Tidak Cukup Organisma Penting(Hanya Untuk Mereka Yang Berjiwa Matang Sahaja)