Sunday, June 26, 2011

Sinar

Tokok tambah permit haram.

Pritts. Hari ini sama dengan hari-hari yang lain. Hujan lebat terus-terusan tanpa henti membasahi kehidupan organisma kecil kecil: manusia yang aku katakan ini. Guruh menetang merangkak terbenam di seluruh pelusuk nusantara.

Mimpi basah itu lalu dikacau menerus dengan bunyikan ribu-ribu rintik air hujan dan ekor-ekor bederai guruh. Adakala nya keadaan itu menyusahkan. tapi aku tahu. aku tak boleh ubah cuaca dunia. kau jugak tahu aku ini manusia.

***
dan kau juga tahu. yang aku hidup di dunia tidak lama. ajal tak menentu. dua minit lagi atau seterusnya. bila-bila sahaja. tidak mustahil.

aku di lamun lagi. sang pari-pari jeli menjelma tanpa seruan nyawa. lalu terus menaikkan lagi nafsu dingin aku. membawa aku terbang bersama jauh nun di dalam hutan bakau. Ada selorong disitu. indah. ada tempat persinggahan di hujungnya. aku gembira kerana berkubang bersama-sama pari jeli hingga tamat nyawaku ini.

No comments:

Post a Comment

gunakan hati kau. sila guna ayat kesat dan celupar sebaik munkin .

Pesanan Ringkas.

"gua seorang budak lesbian yang hidupnya penuh dengan cerita cerita cinta ala ala bintang porno. gua punyai hati. tapi hati gua sudah pecah dipukul oleh bidadari jeli"Cerita Terlarang Dari Manusia Tak Punya Otak Yang Kurus Keding Tidak Cukup Organisma Penting(Hanya Untuk Mereka Yang Berjiwa Matang Sahaja)