Wednesday, December 8, 2010

aktiviti harian

memang betul kata orang, cuti panjang memang membosankan jika tidak lukakan sebarang aktivti yang berfaedah. cuti bagi azim adalah satu rahmat yang cukup azim bersyukur. hanya pada waktu cuti sahaja azim akan merehatkan otak nya yang selalu diperah oleh guru kelasnya.

waktu cuti memang seronok jika melakukan sesuatu perkerjaan. macam movie sains fiksyen, apabila sifat sifat human yang merasakan cuti panjang membosankan. jangan sesekali pikir begitu kerana otak akan tafsirkan apa yang kita pikir dan otak akan mengerakkan anggota anggota tubuh badan ke jalan yang membosankan.

cuba manusia di luar melakukan satu pekerjaan yang boleh dikatakan seronok. seperti toreh taik gigi. kan berfaedah tuh. cukup dua jam gigi manusia boleh putih berseri.

akhir kata. selamat bercuti di bulan disember.

post bagai nak merepek gila

2 comments:

gunakan hati kau. sila guna ayat kesat dan celupar sebaik munkin .

Pesanan Ringkas.

"gua seorang budak lesbian yang hidupnya penuh dengan cerita cerita cinta ala ala bintang porno. gua punyai hati. tapi hati gua sudah pecah dipukul oleh bidadari jeli"Cerita Terlarang Dari Manusia Tak Punya Otak Yang Kurus Keding Tidak Cukup Organisma Penting(Hanya Untuk Mereka Yang Berjiwa Matang Sahaja)