Tuesday, December 7, 2010

Cerita si azim(aku tak paksa korang baca)

Azim yang kini sudah mengalami kedatangan pra -matang. kisah cuti nya yang pernuh dengan pancaran mentol yang berada di dalam lubang otak dia. kisah azim yang suka bersenam di dalam laman Facabook. hari demi hari , waktu cuti munkin akan berakhir. terpulang kepada manusia yang mengerakkan jarum jam.

Waktu jam bagi dunia azim sangat berbeza. kehidupan azim sangat berbeza dengan kehidupan manusia yang lain. azim dilahirkan dalam keadaan yang anggota nya dicerai , seorang doktor yang telah diupah untuk menjahit semula bahagian bahagian yang tercerai. tapi malang , doktor itu terlupa untuk menjahitkan saraf cinta.

Sampai sekarang azim tidak tahu apa itu cinta. beliau cuba untuk mendalami cinta itu. tetapi setiap kali dia ingin mempelajari apa itu cinta, beliau gagal.

Pada satu ketika beliau bersenam di laman Facabook. beliau kelihatan pucat lesu apabila kelihatan seorang bidadari yang menhampiri laman computer yang digunanya itu. kali ini, azim tak akan lepas kan perluang. beliau hendak tau apa itu cinta.

Bersenam punya bersenam. hingga lewat malam. baru sekarang beliau mengetahui apa itu cinta. cinta pandang sebelah mata nya bermula dengan seorang bidadari yang tak seberapa cantik. hampir berhari hari jugak beliau meluangkan masa untuk bersenam dengan bidadari kepunyaan beliau.

Sampai sekarang beliau hidup aman tanpa gangguan emosi cinta. beliau mula menjejak langkah ke hadapan. tanpa disedari, beliau sudah tua. 


cinta bagi blogger di luar ? Mrs Anis :)

4 comments:

gunakan hati kau. sila guna ayat kesat dan celupar sebaik munkin .

Pesanan Ringkas.

"gua seorang budak lesbian yang hidupnya penuh dengan cerita cerita cinta ala ala bintang porno. gua punyai hati. tapi hati gua sudah pecah dipukul oleh bidadari jeli"Cerita Terlarang Dari Manusia Tak Punya Otak Yang Kurus Keding Tidak Cukup Organisma Penting(Hanya Untuk Mereka Yang Berjiwa Matang Sahaja)