Tuesday, December 7, 2010

Hujan membawa batu

Suasana di kawasan metropolitan, bangunan pencakar langit maju berkembang meninggalkan zaman mesolitik. rakyat negara itu kini sudah mencapai tahap orang berada. kawasan kampung kini sedang dipermajukan. satu kampung yang diperkenalkan oleh datuk bandar telah dilanda hujan batu.


hujan batu yang membawa erti cinta kepada rakyat rakyat jelata. mereka kini sedang dalam kesusahan. kampung ini telah lama dilanda hujan batu. dalam hanya masa 2 hari, kampung ini hancur meninggalkan rupa bentuk yang asal.


kampung bukit mahkota sering dilanda hujan batu. hampir kesemua rumah ditenggelami batu. ini penyebabkan ramai penduduk berpindah ke kawasan tinggi. azim salah seorang rakyat kampung itu, kawasan perumahan azim memang boleh dikatakan Hot spot untuk hujan batu bermastautin.


Hampir setiap hari, beliau berdoa kepada yang Maha Esa. beliau berdoa agar keluarga nya dijauhi perkara perkara buruk. hujan hujan hujan hujan hujan, selalu nya hujan batu turun pada waktu petang. tapi azim sedar, munkin hujan batu ni membawa rahmat kepada rakyat jelata. azim hanya mampu berdoa dan berdoa.




dekat taman bukit mahkota nih selalu sangat hujan, aduiyai

No comments:

Post a Comment

gunakan hati kau. sila guna ayat kesat dan celupar sebaik munkin .

Pesanan Ringkas.

"gua seorang budak lesbian yang hidupnya penuh dengan cerita cerita cinta ala ala bintang porno. gua punyai hati. tapi hati gua sudah pecah dipukul oleh bidadari jeli"Cerita Terlarang Dari Manusia Tak Punya Otak Yang Kurus Keding Tidak Cukup Organisma Penting(Hanya Untuk Mereka Yang Berjiwa Matang Sahaja)