Wednesday, December 8, 2010

tertelan kata kata dia

hari 14 disember, selasa. hari yang biasa bagi warga kota metropolitan, pak tam yang sibuk dengan kedai kopi hujung kampung nun. semua kelihatan seperti hari yang biasa, tidak bagi azim.

hari ini adalah hari yang memhampakan perasaan sahabat nya. azim yang berharap surat yang dikirimkan kepada kawan yang akan dibalas hari ini. 

harapan azim hari ini hanya mahukan kawan nya balas sepucuk surat yang kelihatan buruk. azim sedar bahawa di dalam sepucuk surat tuh tidak begitu berharga hanya mengandungi perkataan perkataan hodoh. beliau rasa bahawa beliau sudah kehilangan dua kawan dalam hanya satu hari.

hati azim berkecai berderai terjatuh di atas lantai yang kotor. tiada mahluk yang bernafas ingin mengutip sepihan sepihan itu, lalu azim terpaksa mengutip, mencamtumkan semula rupa bentuk yang asal dengan menggunakan glu yang ditinggalkan oleh adiknya.

perasaan azim memang tidak boleh disebut dengan kata kata. hanya mereka sahaja yang tahu bagaimana perasaan sakit hati yang berderai.

hampir setiap saat beliau menitiskan air mata yang tidak berharga kerana hanya dua orang kawan baik nya. kawan baiknya yang selalu menhantar surat pada waktu malam. hampir tiap malam azim memenuhkan masa nya untuk bersurat dengan kawan.

azim mahukan jawapan kenapa kawan nya pergi begitu sahaja. munkin surat itu tidak diterima oleh kawan nya. hampir setiap masa beliau memenuhi kotak hidup nya untuk merindui kawan azim. hidup azim kini bagaikan hati yang tidak berpunya saraf.

tolong kembali

6 comments:

gunakan hati kau. sila guna ayat kesat dan celupar sebaik munkin .

Pesanan Ringkas.

"gua seorang budak lesbian yang hidupnya penuh dengan cerita cerita cinta ala ala bintang porno. gua punyai hati. tapi hati gua sudah pecah dipukul oleh bidadari jeli"Cerita Terlarang Dari Manusia Tak Punya Otak Yang Kurus Keding Tidak Cukup Organisma Penting(Hanya Untuk Mereka Yang Berjiwa Matang Sahaja)