Monday, May 2, 2011

Putera Weird Tempel City (PWTC)

nun hujung tempat duduk di dalam kereta besar bergerak pantas. menyaksikan manusia berotak berlegar di pusat bandar. burung berdering memanggil matahari wujud. air liur pagi mengalir keluar dari mulut aku.

bangun pagi dikejut hati,
 muka mengatuk pucat lesu.

macam biasa, rutin seharian aku. bangun pagi solat dan mandi. hari ni aku ada plan. lepas gosok gigi aku terus mandi sunat hari sabtu. hahah mula lah korang pikir apa tuh.

bermenu kan air kosong dengan oxigen kurniaan Tuhan yang Maha esa. aku kenyang pagi tuh. bergerak terus ke lorong rumah. terdapat kereta LOMO di hujung garaj kecil yang berirama 10 X 10. kereta pacuan empat tambah empat roda.

kereta yang tak besar mana. kecil jer.

aku kuatkan langkah menuju ke kereta kecil LOMO warna merah. ku melangkah masuk. menuju ker stesyen berkuatkuasa radioaktif di serdang keretapi.

terdapat kereta bergerabang panjang macam ulat gogok liar menuju ke timur malaysia. beli tiket, belah pergi tasik selatan. sempat membasuh tekak. teh tarik sambil menikmati kereta gerabak besar lalulintas depan aku.

sedang asyik berirama meneguk teh tarik pak gerai runcing buat tadi, aku dikejutkan dengan beberapa music henset. member yang selamanya aku menuggu, mencari aku.

kami bertemu, ajak dia follow aku, kiteorang blah pergi PWTC.

korang manusia berotak lagi bjiak sana yang berakal cerdas di luar sana,

tengok dari setelit URT- 2 dari langit atas, beribu lautan manusia yang berpusu-pusu memasuki ke dalamPWTC. macam ikanbilis diupload dalam satu botol kecil yang bersaize kan 1X2. korang bayangkan. sesak nafas lelah bangkai bernyawa pon sudah menjadi.

****************


4 jam, kat sana cari buku berguna. jumpa. amik. check helaian demi helaian. ada masalah. babi.

DUIT 

duit tak cukup. itu jerlah kelemahan aku. alahai. kalau lah aku pergi sana bawak kridet card master boastspeed. dah lama aku kebas buku SENI yang dikraya oleh A. Samad Said dengan Ahmad Hilmy Abdullah.

rugi. pergi sana balik bawa satu buku. buku tuh menarik. Superb AWESOME dude !

gahahha , 

kering gusi sayang

No comments:

Post a Comment

gunakan hati kau. sila guna ayat kesat dan celupar sebaik munkin .

Pesanan Ringkas.

"gua seorang budak lesbian yang hidupnya penuh dengan cerita cerita cinta ala ala bintang porno. gua punyai hati. tapi hati gua sudah pecah dipukul oleh bidadari jeli"Cerita Terlarang Dari Manusia Tak Punya Otak Yang Kurus Keding Tidak Cukup Organisma Penting(Hanya Untuk Mereka Yang Berjiwa Matang Sahaja)